top of page

SWINGCOPATS al BESWING. Juny 2017

Sant Joan, la nit més curta de l'any! Nit de bruixes i de màgia, nit de focs i d'il·lusions! L'estiu ja és aquí i tenim moltes ganes de gaudir-lo al màxim!

Aquest any hem decidit passar la revetlla al festival Beswing organitzat pels Swingats de l'Ala, l'associació de Lindy Hop de Figueres i l'Empordà.

Aquesta ha estat la segona edició d'un festival que estem segurs que no pararà de triunfar.

Festival de format petitó i familiar (el què més m'agrada a mi) on et sents com si estiguessis a casa i on es barreja dues de les coses que més adoro: el swing i el vi!

Divendres a la tarda vam agafar el cotxe per dirigir-nos a Ventalló i fer el registre a aquell loc tan fantàstic on passaríem gran part del cap de setmana. Ens van donar unes copes que tindríem durant el festival per poder degustar els vins de la zona.

A la nit vam fer el sopar de la revetlla de st Joan on no hi van faltar els porrons i les coques!

I després vam poder gaudir de la música en directe dels valencians Le Dancing Pepa Swing Band, uns artistes de cap a peus que ens van fer ballar sense parar.

Quan van acabar el concert teníem a punt unes havaneres i un cremat que ens van emocionar a tots.

I la festa va seguir fins a altes hores de la matinada amb dj Jordi que va posar temazos com Pont Aeri, Marco i Maná.... una gran manera d'acabar una nit de sant Joan.

Dissabte al matí vam esmorzar tots junts!

i després alguns dels swingocpats es van quedar a rebre classes mentre uns altres vam decidir anar a la platja de la Cagarra (nom molt original, per cert!). Al migdia vam anar a dinar per Sant Pere pescador

A la tarda el Giulio i jo donàvem un taster d'aeris a la platja. Va ser molt emocionant arribar a aquella platja tan gran i veure que estava plena de gent del Vallès Occidental!

Més tard vam tornar al camping on hi havia una xerrada de musicalitat mentre es ponia el sol, una gran experiència envoltats d'un bonic entorn i de la nostra gent!

I ens vam posar tots guapos perquè era la nit de la festa dels banyadors vintage... disfresses originals a tort i a dret que van fer que la festa fos encara més autèntica.

Aquella nit vam actuar amb els Shake Shake i va ser molt especial. Sempre és molt agradable actuar davant d'un públic tan entregat i que no para d'aplaudir cada moviment que fas. Moltes gràcies, ens vam sentir recolzadíssims!

Més tard es va improvitzar una petita jam a la pista de ball on alguns dels profes de l'escola hi vam sortir!! Aquí en podeu veure el resultat:

Diumenge va ser un dia més aviat de relax. Ens vam quedar al camping disfrutant del dia en bona companyia mentre alguns rebien les seves classes de lindy.

Vam dinar i a la tarda, després d'algunes migdiades i alguns riures, vam anar a l'Ermita a disfrutar dels últims balls del cap de setmana amb música en directe i de la fira del Vi.

Un gran cap de setmana rodejats d'un grup d'amics que com aquell qui diu ja són com de la família.

És genial poder viure aquestes experiències amb tots vosaltres.

Una vegada més hem deixat el llistó ben alt...

Quina serà la propera aventura?

**Algunes de les fotos que hem utilitzat són de Swing Sense Fronteres i del Roger Marigó. Moltes gràcies per deixar-nos utilitzar el vostre material**