top of page

SWINGCOPATS a l'EUROPEAN BALBOA de Toulouse. Desembre 2018

El primer cap de setmana de desembre ja comença ser una tradició per alguns balboeros swingcopats com l'Eugeni, la Núria, l'Alba i el Sergio anar a l'"European Balboa Festival" de Toulouse.

Aquest any jo (Mertxis) també he decidit pujar-hi per veure l'ambient que s'hi respira i ens hem trobat allà amb companys de Barcelona (l'Edu, el Jordi, la Cristina i la Marta), tots disposats a passar un cap de setmana de ball, turisme i gastronomia com a nosaltres ens agrada.

El divendres vam agafar els cotxe i vam fer camí cap a Toulouse. Alguns vam tenir petits incidents i vam topar amb els "armilles grogues francesos" que estaven fent vagues i tallant autopistes. Això va significar 45 minutets més de camí però finalment vam arribar a l'hotel.

Vam menjar algo, ens vam canviar i cap a la primera festa.

S'ha de dir que el lloc on es fan les festes d'aquest festival és molt acollidor, terra de fusta, molt ampli, decoracions nadalenques... fan que et sentis com a casa.

Vam estar unes horetes ballant fins que el cos va dir prou i vam anar a dormir.

Dissabte vam vam anar a esmorzar a una "Boulangerie" uns típics croisants francesos i a caminar fins el centre per fer una mica de turisme.

Una vegada al centre ens vam trobar un bonic mercat de nadal on ens quedàvem embadalits amb cada paradeta de menjar que trobàvem.

Després de donar voltes vam parar a un restaurant a dinar i finalment a menjar unes crêpes de postres.

Vam tornar a l'hotel i ens vam preparar per les competicions de la nit.

El Sergio i l'Alba es van presentar a la categoria de Strictly Open.

El Sergio, l'Eugeni i jo ens vam presentar a la jack and jill

I finalment l'Eugeni es va presentar a l'Strlictly Advanced amb la Cristina.

Aquí teniu una petita mostra de les preliminars d'aquesta última parella.

Tot i que cap de nosaltres no va passar a la final vam disfrutar molt ballant.

Més tard va començar la festa que no va acabar fins les 4 de la matinada. Una gran nit plena de ball i diversió!

Diumenge ens vam llevar una mica més tard, vam anar a esmorzar una altra vegada a la Boulangerie i després vam decidir anar a fer una visita a Carcassonne, un poble fantàstic emmurallat i fortificat que recorda les pel·lícules de cavallers del s. XV

Vam donar una volta per allà i no podíem acabar el nostre cap de setmana sense seure a un restaurant, beure un vi francès i menjar les últimes crêpes!

Després d'això ja vam tornar cap a casa.

He de dir que ha estat un cap de setmana molt divertit on hem pogut compartir cultura, gastronomia, amistat i ball. Sens dubte m'agradaria repetir l'any que ve.